17 april 2024

Campagne voeren doe je zo! Individuele campagnetraining CDA Academie

Op 15 mei (19:30-21:30) organiseert de CDA Academie een digitale campagnetraining. In een kort en krachtig programma worden politieke kandidaten, teamleden, vrijwilligers of ieder ander lid voorbereid op een effectieve verkiezingscampagne. Door middel van strategieën en vaardigheden leer jij om je boodschap succesvol over te brengen, kiezers te mobiliseren en steun te vergaren voor de kandidaat en zijn of haar standpunten.

In de trainingen komen verschillende onderwerpen aan bod, zoals het formuleren van een duidelijke boodschap, het gebruik van sociale media, het plannen van evenementen en het omgaan met mediainterviews. Door middel van simulaties en praktische oefeningen kunnen de deelnemers hun vaardigheden verfijnen en vertrouwen opbouwen om een succesvolle politieke campagne te voeren.

Deze training zal op 15 mei tussen 19:30 en 21:30 online worden gegeven door trainer Luc van Dijk, zien wij jou daar?

De kosten voor deze training zijn 15 euro per persoon. Meld je hier aan!

Niets gevonden voor "".