08 april 2024

Fractievoorzitterstraining

Ben jij fractievoorzitter? En wil je meer daaruit halen? Bij de CDA Academie hebben wij op 25 mei en 8 juni de fractievoorzitterscursus gepland staan. Deze training is voor huidige fractievoorzitters en ook voor leden die de functie ambiëren over te nemen!

In deze cursus gaan we in op de rollen van de fractievoorzitter. Welke rollen zie je? Hoe zien anderen dat en wat wordt er in de verschillende rollen van jou verwacht? Uitgebreid staan we stil bij de feitelijke situatie waarin jij je begeeftt. We gaan kijken naar jouw fractie en geven je handvatten om van jouw fractie een echte CDA-fractie te maken die zijn doelen en idealen gaat realiseren. Er is ruimte om daadwerkelijk aandacht voor iedereen te hebben en ook te kunnen oefenen met de verschillende rollen die de fractievoorzitter zal vervullen. De cursus kenmerkt zich door een combinatie van bewustwording en oefening, uiteraard met een verbinding met het CDA-gedachtegoed en de gelegenheid te bouwen aan een eigen netwerk van fractievoorzitters.

De training vindt zoals genoemd, plaats op 25 mei en 8 juni in de Eenhoorn, Amersfoort. De dagen starten om 09:30 en eindigen om 17:00. De kosten voor de training, vier dagdelen inclusief lunch en catering, zijn 175 euro.

Niets gevonden voor "".