01 mei 2024

Rondetafelgesprek met Henri Bontenbal - april 2024

Binnen het CDA zijn tal van rondetafelgesprekken gevoerd, waarbij ik samen met 15 andere jonge CDA-leden in gesprek mocht met Henri. Ons gesprek richtte zich op de toekomst van de partij, met een specifieke focus op het aantrekken van meer vrouwen en jongeren. Henri gaf eerlijke antwoorden op verschillende kritische vragen en moedigde ons aan om het Christendemocratisch gedachtegoed in onze eigen gemeenten uit te dragen. Hij vertelde over de plannen van het CDA voor de komende tijd en we voerden een boeiend gesprek over wat ons te wachten staat. Henri's inzet en openheid waren inspirerend en boden een duidelijk beeld van de richting die de partij wil inslaan. Dit gesprek benadrukte de waarde van betrokkenheid van jongeren en de noodzaak om diversiteit binnen de partij te bevorderen. Het was een waardevolle ervaring die ons allen aanmoedigde om ons in te zetten voor een sterker CDA.

Geschreven door Adriaan van der Linden

Niets gevonden voor "".