de Dag van de Christendemocratie!

Kom op zaterdag 24 november naar de Dag van de Christendemocratie! Toegang is gratis, aanmelden verplicht.

Een unieke dag van verdieping en inspiratie voor iedereen die zich christendemocraat voelt. Een afwisselend programma van topsprekers, workshops, talkshows en ontmoetingen waarbij geen heilig huisje onbespreekbaar blijft.

Het centrale thema is Wat voor land wil jij doorgeven? Vandaag de dag denken en spreken we vaak vanuit ‘ik’, ‘hier’ en ‘nu’. Maar het CDA heeft altijd hoopvolle perspectieven voor volgende generaties willen ontwikkelen. Vanuit een hernieuwd engagement voor christendemocratische noties als 'zorgzaamheid' en 'verantwoordelijkheid' verkennen en bediscussiëren we op deze dag verschillende onderwerpen, samen op weg naar 2030!

Het belooft een mooie dag te worden in Amersfoort! André Kuipers, Désanne van Brederode, Paul Scheffer, Jan Peter Balkenende, Ernst Hirsch Ballin, Theo Boer, Hugo de Jonge, Wopke Hoekstra, Ferd Grapperhaus, Mona Keijzer, Sybrand Buma, Hanke Bruins Slot, De Speld en nog vele anderen hebben hun medewerking toegezegd. Tijs van den Brink is de dagvoorzitter!

Deze dag organiseren we vanwege het 40-jarig jubileum van het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA (WI) en de CDA Bestuurdersvereniging (BSV).