09 juni 2017

30 juni: BSV-conferentie ‘Integriteit’

-- Deze conferentie is helaas geannuleerd. --

In samenwerking met de landelijke CDA Bestuurdersvereniging (BSV) organiseert de BSV Zuid-Holland een conferentie met als thema 'Integriteit'. Integriteit van raadsleden en bestuurders is cruciaal voor het imago van de personen zelf, en de partij als geheel. Iedereen weet dat, maar het onderwerp komt vaak pas op tafel als er problemen zijn.

Tijdens de conferentie wordt ingegaan op verschillende vragen en dilemma's rondom dit thema. Hoe is onze eigen houding als politici en zijn we ons bewust van ons gedrag als het gaat om integriteit? Wie regeert er feitelijk in Nederland: de onder- of de bovenwereld? Hoe stel je dit onderwerp reeds bij de selectie van kandidaat-raadsleden aan de orde, hoe kun je een snelle screening uitvoeren en wat doe je als er zaken blijken te spelen in het 'grijze gebied'? Interessante vragen voor politici, bestuursleden én leden van selectiecommissies.

De conferentie vindt plaats op vrijdag 30 juni 2017, van 13.30 - 16.00 uur. De locatie is de Koffiekamer van het Provinciehuis van Zuid-Holland, Zuid-Hollandplein 1 in Den Haag. Aanmelden kan bij Arie Slob: e-mail [email protected].