14 maart 2018

CDA-Statenfractie Zuid-Holland op campagne in Den Haag

Met nog een kleine week te gaan tot de gemeenteraadsverkiezingen, zijn CDA'ers in het hele land nog volop in de campagne-modus. Zo ook in Zuid-Holland.

Om onze lokale afdelingen te ondersteunen, voer de CDA-Statenfractie van Zuid-Holland op 14 maart mee met de campagneboot van het CDA Den Haag. Het CDA Den Haag wil de historische grachten in Den Haag in authentieke staat terugbrengen en verbinden met de zee. Dat staat in een achtpuntenplan dat raadslid Michel Rogier vandaag lanceert. “De stad wordt nog mooier als we de grachten weer openen en toegankelijk maken voor boten. Het is een unieke ervaring als je straks op een bootje vanaf de grachten in het centrum van Den Haag naar Scheveningen Haven en de zee kan varen,” aldus Michel Rogier.

Vanuit de historische haven maakten de CDA-Statenfractie en CDA Den Haag een vaartocht door de Haagse grachten. “Het is ontzettend leuk om samen met deze enthousiaste CDA kandidaten in Den Haag mee te varen”, aldus fractievoorzitter Meindert Stolk. “Door zichtbaar te zijn kun je verschillende mensen direct op straat aanspreken en hoor je op welke lokale onderwerpen de aandacht wordt gevestigd naar de komende gemeenteraadsverkiezingen.”