04 juli 2022

Meindert Stolk lijsttrekker naar Provinciale Statenverkiezingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van afgelopen donderdag 30 juni is Meindert Stolk verkozen tot lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen van komend jaar. “Ik voel me vereerd en trots dat ik het vertrouwen heb gekregen van onze leden om de kandidatenlijst te mogen aanvoeren als lijsttrekker.”

Stolk werd vorig jaar Gedeputeerde voor Zuid-Holland, daarvoor was hij sinds 6 jaar lid van Provinciale Staten en voorzitter van de CDA-Statenfractie in Zuid-Holland. Eerder heeft hij diverse functies binnen het CDA mogen vervullen, waaronder 16 jaar gemeenteraadslid en fractievoorzitter in Wassenaar en directeur van het CDA-partijbureau.

Ook werden tijdens de ALV de lijsttrekkers gekozen voor de Zuid-Hollandse waterschappen. Manita Koop(Delfland), Branco Winkels (Hollandse Delta), Marjon Verkleij (Rijnland) en Teun Visscher (Schieland & Krimpenerwaard) zullen deze kandidatenlijsten aanvoeren.

Het CDA Zuid-Holland feliciteert de gekozen lijsttrekkers en wenst hen veel succes tijdens de campagne naar de verkiezingen in maart!

Foto v.l.n.r. Teun Visscher, Marjon Verkleij, Manita Koop, Branco Winkels, Meindert Stolk, Peter Heijkoop