Prinsenhof

Wat heeft CDA Leidschendam-Voorburg gedaan voor Prinsenhof?

Het CDA is zeer betrokken bij Prinsenhof en bij het programma Sterk voor Noord dat in onder andere Prinsenhof wordt uitgevoerd.

Zo was de partij een van de initiatiefnemers voor het versterkingsprogramma Sterk voor Noord, en blijft de fractie zich sindsdien inzetten om van dat programma een groot succes te maken. Een CDA-motie om de deelname van meisjes aan Sterk voor Noord actviteiten extra te stimuleren werd eind 2022 unaniem aangenomen.

Toen ouders tijdens een hittegolf in de zomervakantie van 2022 van handhaving te horen kregen dat zij zwembadjes moesten verwijderen omdat die op een stukje gemeentelijk gras stonden, kwam het CDA in verweer. Voor dat jaar mocht het niet meer baten, maar we waren erg verheugd toen een jaar later bleek dat er toch een pilot zou worden uitgevoerd om deze spetterende zomerpret toch mogelijk te maken.