Leo Stehouwer

Graag ben ik lijsttrekker van het CDA Hollandse Delta samen met onze afdelingen.

52 jaar terug geboren in Numansdorp en in deze gemeente nu ruim 30 jaar actief voor het CDA. Getrouwd met Petra en drie kinderen, in het dagelijks leven actief in de onderhouds- en installatiebranche. Daarnaast ben ik actief in een platform waar we kansen voor jongeren creëren in een mooie carrière in de techniek.

Via het CDJA ben ik actief geworden in de gemeentepolitiek. Hierna ben ik richting waterschap gegaan waar ik inmiddels meer dan 8 jaar in de verenigde vergadering van Hollandse Delta zit, waarvan de laatste 3 jaar als fractievoorzitter.

Graag ben ik uw lijsttrekker om het CDA Hollandse Delta nog breder op de kaart te zetten en stemmers niet naar ‘lokale’ waterschapspartijen te laten vloeien. Daarvoor hebben we een lijst nodig met een brede afspiegeling vanuit het CDA. Lokale programmapunten vormen een aansprekend en herkenbaar CDA-programma. Het maakt niet uit of onze stemmer een agrariër, natuurbeheerder, sportvisser en/of burger is. Bij het CDA zijn uw belangen in goede handen. Dit tegen aanvaarbare tarieven met respect voor CDA-beginselen.

Naast bovengenoemde ambities gaan we de verbindende positie van het CDA verder uitbouwen en daarbij proberen onze huidige stempel in het DB met een heemraad te continueren.
Een mooie uitdaging in een dynamisch waterschap dat aan bestuurlijke vernieuwing toe is.

Leo Stehouwer, lijsttrekker CDA Hollandse Delta