20 februari 2023

CDA luistert naar de Westlanders

Afgelopen zaterdag heeft het CDA Delfland op de markt in Naaldwijk een luistercampagne gehouden. Hiervoor is een oude praatpaal van de ANWB op de markt neergezet waarmee inwoners vragen konden stellen aan het CDA. Ook konden inwoners hun wens aan Zuid-Holland en Delfland meegeven door deze op een groot CDA-hart te prikken.

Frits Zwinkels, kandidaat uit ’s-Gravenzande voor het waterschap Delfland, benadrukte dat het luisterend oor heel belangrijk is. Zo weet je wat mensen bezig houdt en waar het mis gaat. Je ziet dat inwoners in het verleden te vaak als nummer worden beschouwd en niet als mens. Het CDA wil dat iedereen gehoord kan worden.

Tal van onderwerpen zijn zaterdag besproken. Zo willen Westlanders voldoende woningen hebben, goede voorzieningen en betere verbindingen met de rest van de provincie. Voor het Waterschap willen ze schoon water, geen natte voeten en kunnen varen in de grotere watergangen.

Hoewel niet alles kan worden gerealiseerd heeft het CDA veel dingen gehoord waar ze zich de komende vier jaar voor gaat inzetten.