05 januari 2024

Vrijwilligers meer betrokken bij Delfland

Het CDA wenst iedereen een goed 2024 toe! Laten we samen werken aan voldoende schoon water en een veiliger Delfland.

Delfland gaat vaker vrijwilligers betrekken bij werkzaamheden. Hierbij kun je denken aan dijkwachten, groepen die vuil uit het water halen, metingen uitvoeren of kwetsbare natuur onderhouden. Op die manier wordt een veel grotere groep inwoners, bedrijven, scholen en verenigingen betrokken bij het waterschap en vergroot het waterbewustzijn. Bovendien zijn deze mensen de extra ogen en oren in het gebied, waardoor Delfland nog beter zijn taken kan uitvoeren.

Wij roepen daarom iedereen op om zich aan te melden als vrijwilliger!

Verder is het CDA bezorgd om de hoeveelheid ganzen in ons gebied. Daar wil het CDA graag meer inzicht in de ganzenpopulatie in ons gebied. Als u ganzen ziet of foto’s heeft van groepen mail deze dan door naar [email protected].