10 september 2020

Brief van bestuur CDA Brabant aan CDA landelijk bestuur

Beste leden,

Jullie hebben ongetwijfeld onze lijsttrekkersverkiezing gevolgd en gestemd op de kandidaat van uw voorkeur. Een mooie en spannende strijd met uiteraard een winnaar en daarmee onze nummer 1 ,Hugo de Jonge. Maar daarnaast een nummer 2 die ook hoge ogen heeft gegooid met een verhaal wat ook velen van u aanspreekt, Pieter Omtzigt.

De verkiezing zelf heeft veel positieve energie losgemaakt. Energie die we na de verkiezing weer zagen inzakken. En dat vinden we in Brabant meer dan zonde. We hebben als partij de weg omhoog hard nodig en met deze 2 heren (en een mooie lijst met aansprekende kandidaten) moet dat ook gewoon kunnen. Om die reden heeft het bestuur van Brabant een oproep gedaan aan het landelijk bestuur om de nummer 1 en zijn “running mate“ maximaal te positioneren. Klik hier voor de brief aan CDA landelijk bestuur.