02 december 2019

CDA Business Club met Ferdinand Grapperhaus op 16/12

Op maandag 16 december a.s. doet de landelijke CDA Business Club onze provincie aan en is te gast op de Brainport Industries Campus in Eindhoven.

De CDA Business Club is een ondernemersnetwerk dat vier keer per jaar bij elkaar komt op bijzondere locaties met bijzondere sprekers.  Meer informatie is te vinden op de website https://www.cda.nl/cda-business-club/.

Het programma op 16 december start om 17.00 uur (inloop vanaf 16.30 uur) met een welkomstwoord van de Eindhovense CDA-wethouder Stijn Steenbakkers en Willem van der Leegte, president-directeur VDL. Hierna volgen een korte introductie en rondleiding over de Campus. Aansluitend vindt een diner plaats met als gastspreker Ferdinand Grapperhaus, minister van Justitie en Veiligheid. Twee onderwerpen die zeker aan de orde zullen komen zijn digitalisering en cybersecurity. De afsluiting is om 20.30 uur. Locatiegegevens: Brainport Industries Campus, BIC 1 te Eindhoven.

Ondernemers met interesse, voor de CDA Business Club in het algemeen of de bijeenkomst op 16 december in het bijzonder, kunnen contact opnemen met coördinator Esther Bergman via het e-mailadres [email protected].

Foto: Rijksoverheid.