09 februari 2019

Annie Schreijer vijfde op lijst Europese Verkiezingen

Annie Schreijer Pierik staat definitief op plaats 5 van de CDA-lijst met kandidaten voor de Europese Verkiezingen. Schreijer staat hiermee op een verkiesbare plaats. De kans is groot dat ze haar werk, waarin ze vol gaat voor betere perspectieven voor Nederlandse agrariërs, kan voortzetten.

De Verkiezingen voor het Europees parlement vinden plaats op 23 mei. Schreijer uit Hengevelde is sinds 2014 lid van de EVP fractie waarin de leden van het CDA zitting hebben. De vorige keer stond ze op de 25e plek en is toen met voorkeursstemmen gekozen. Deze keer staat ze op een mooie 5e plek. Het CDA Overijssel is zeer content met e plek van de Overijsselse en heeft er alle vertrouwen in dat ze ook de komende vier jaar vanuit Brussel weer veel gaat betekenen voor de Nederlandse agrarische sector.