14 februari 2017

Christiaan Schrijver nu ook woordvoerder Milieu en Energie

Christiaan Schrijver volgt Rob Engbers op als woordvoerder Milieu en Energie. Samen met Bouwien Rutten zal hij in deze commissie het woord voeren over de onderwerpen op het gebied van Milieu en Energie.

Schone, gezonde en veilige leefomgeving
"Ik heb hier erg veel zin in omdat ik ervan overtuigd ben dat we hier echt verschil in kunnen maken. In Parijs hebben we ons als wereldgemeenschap gecommitteerd aan een veranderproces voor onze energievoorziening. Dit veranderproces heeft een omvang die zijn gelijke niet kent in de wereldgeschiedenis. In Overijssel mogen wij daar een bescheiden rol in spelen.
Daarnaast zijn het de milieuvraagstukken vraagstukken die vaak dicht bij mensen komen. Iedereen wil een schone, gezonde en veilige leefomgeving. Kortom, rentmeesterschap in optima forma, een woordvoerderschap dat er toe doet en waar ik me voor de volle 100% voor in wil zetten", aldus een enthousiaste Christiaan Schrijver. .