12 juli 2018

Plattelandscommissie CDA op bezoek bij Natuur en Milieu Overijssel

Maandag 2 juli was de CDA plattelandscommissie op uitnodiging van Natuur & Milieu Overijssel op bezoek bij zorgboerderij Landjuweel de Hoeven in Dalfsen. We werden deze middag hartelijke ontvangen door de eigenaren Annemie en Thijs van deze mooie plek, waar zorg en natuur bij elkaar komt. De heer Bert Vroon, lid van de plattelandscommissie en tevens voorzitter van het bestuur van Natuur & Milieu Overijssel, trapte de middag af met een welkomstwoord. Matthijs Nijboer, directeur van N&MO, deelde vervolgens een door hem geschreven column over natuur en landbouw met alle leden.  De CDA plattelandscommissie besprak deze middag onder andere de door hen geschreven visie Landbouw en Natuur, die is ingezonden bij de commissie die zich bezig houdt met het CDA verkiezingsprogramma voor de Staten verkiezingen.