26 mei 2016

Sybrand Buma gastspreker CDA Overijssel op 30 mei

Sybrand van Haersma Buma, voorzitter van de CDA Tweede Kamerfractie en (kandidaat) lijsttrekker Tweede Kamerverkiezingen 2017 spreekt op maandag 30 mei aanstaande tijdens de Algemene Vergadering van het CDA Overijssel, aanvang 19.30 uur in Het Centrum, Constantijnstraat 7a, Nijverdal.
Ook Hans Janssens hoofd Communicatie CDA en landelijk campagneleider Tweede Kamerverkiezingen 2017 geeft acte de présence.

Tijdens een kort huishoudelijk deel aan het begin van de bijeenkomst, nemen Roland Cornelissen (secretaris) en Albert van Winden (provinciaal campagneleider) afscheid als lid van het Dagelijks Bestuur van het CDA Overijssel. Daarnaast introduceren wij de nieuwe provinciaal campagneleiders en staan we stil bij de wisselingen in het Algemeen Bestuur.
CDA-leden kunnen de vergaderstukken voor het huishoudelijk deel van de bijeenkomst opvragen via [email protected].

De CDA afdeling Overijssel nodigt leden en belangstellenden van harte uit om aanwezig te zijn.