15 februari 2022

Valentijnsdag: waardering voor vrijwilligers

CDA Dalfsen heeft hart voor vrijwilligers. De CDA'ers spreken op Valentijnsdag jaarlijks hun waardering uit aan groepen vrijwilligers in de verschillende kernen. Zij zijn onmisbaar voor het welzijn van vele inwoners.

In Nieuwleusen gaven Roel Kouwen, Alex Brinkman en Arend Jan Schuurman een Valentijnstaart aan het bestuur van Biljartvereniging De Brouwerij. Zij hebben met veel vrijwillige inzet een eigen accommodatie gerealiseerd. Een mooie ontmoetingsplek, het aantal leden was sindsdien ook enorm gegroeid, een mooie opsteker voor de vele vrijwilligers!

In Dalfsen werden de maaltijdbezorgers van Rosengaerde verrast door Bert Ruitenberg en Jan Uitslag. Deze vrijwilligers doen belangrijk werk voor onze ouderen en hebben deze Valentijnstaart van harte verdiend.

In Lemelerveld kregen de vrijwilligers van Sociaal Steunpunt Kerken een smakelijke Valentijnstaart van Betsy Ramerman en Anouk Zwakenberg. Vanuit alle kerken uit het dorp ondersteunen zij onze minima of de inwoners die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Juist in deze tijd is omzien naar elkaar en aandacht voor elkaar van onschatbare waarde.
En in Hoonhorst hebben de Hoonhorster CDA-kandidaten Miriam Veldkamp, Luc Diepman en Jeroen Meijerink een Valentijnstaart aangeboden aan het bestuur van de nieuwe dorpscoöperatie “Hart van Hoonhorst”. CDA Hoonhorst gaat met de slogan “Hart vóór Hoonhorst” de komende verkiezingen in en dat past uitstekend bij dorpscoöperatie “Hart van Hoonhorst”. Het is een blijk van waardering voor de mensen die zich enorm hebben ingezet om Café-Restaurant-Zaal Kappers voor Hoonhorst te behouden. En met succes!
Een felicitatie is op zijn plaats nu de heropening van Kappers aanstaande is. Na het aanbieden van de taart volgende een goed gesprek met bestuursleden Andries, Guus en André, waarbij ook CDA-lijsttrekker Betsy Ramerman aanwezig was.

Nu denkt u: ze zijn Oudleusen vergeten? Nou nee hoor, daar gaan we volgende week woensdag nog een groep verrassen met deze heerlijke taart!