30 oktober 2017

Annelies Bakelaar lijsttrekker CDA Ommen.

In een goed bezochte algemene ledenvergadering van de CDA afdeling Ommen is Annelies Bakelaar unaniem verkozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraad verkiezingen van 21 maart 2018. Annelies was vier jaar geleden ook lijsttrekker en is ook de huidige fractie voorzitter van het CDA in de raad. Met haar behoudt het CDA Ommen iemand die van wanten weet, goede dossier kennis heeft en op de hoogte is van de ontwikkelingen die gaande zijn, was het voorstel namens het bestuur van de CDA afdeling Ommen welke voorzitter Jan Hekman de leden voorlegde.

Ook is tijdens deze ledenvergadering de beoogd wethouder welke het CDA naar voren brengt voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 verkozen. Het bestuur had huidig wethouder Ko Scheele voorgesteld aan de leden, en ook Ko Scheele werd unaniem verkozen.

Voorzitter van het CDA bestuur Jan Hekman feliciteerde dan ook met veel plezier de beide kandidaten met deze benoeming en hiermee geeft het CDA duidelijkheid naar de kiezers toe.

Verder is het CDA verkiezingsprogramma afdeling Ommen 2018-2022 Samen maken we Ommen vastgesteld in deze ledenvergadering.

De definitieve lijst van kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezing zal in een volgende ledenvergadering aan de orde komen.