21 november 2013

Jacob Spiker lijsttrekker

Enkele weken nadat Jacob Spiker door het bestuur werd voorgedragen als lijsttrekker voor het CDA Staphorst hebben de leden tijdens de algemene ledenvergadering van afgelopen maandag 18 november deze voordracht bevestigd. Hij werd bij acclamatie verkozen. Ook de  tweede plaats van Herriët Brinkman was verwacht en door de leden bevestigd. De leden verkozen verder Henk Courtz op plaats 3, Genevive Compagner op plaats 4 en Bert Krale op plaats 5.

De volledige kandidatenlijst:

1.J. Spiker (Jacob)mStaphorst2.H. Brinkman(Herriët)vStaphorst3.H. Courtz(Henk)mRouveen4.G. Compagner(Genevive)vStaphorst5.B. Krale(Bert)mPunthorst6.R. Toet(Remy)mStaphorst7. R. Mussche(Roel)mStaphorst8. N. Gosker(Niek)mLankhorst9 K. Jonkers(Karin)vStaphorst10K. Mijnheer(Klaas)mRouveen11A speulman(Arie)mStaphors12J. Kuiper(Jeanet)vRouveen13K. VeermanKlaasmRouveen14R. Huisman(Roelof)mStaphorst15A. Bakker(Anna)          vStaphorst16P. Hol(Peter)mRouveen17B. Klomp(Berend)mRouveen18M. Vos(Martin)mRouveen