12 september 2013

Lijsttrekker

Persbericht:

Spiker zo goed als zeker lijsttrekker CDA Staphorst

Jacob Spiker wordt zo goed als zeker de lijsttrekker van het CDA in Staphorst bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar. Het bestuur heeft hem, bij de start van het nieuwe politieke seizoen, voorgedragen als beoogt lijsttrekker. De 47-jarige Spiker is op dit moment fractievoorzitter van de 3 zetels tellende CDA-fractie in de gemeenteraad van Staphorst. Formeel moeten de leden nog instemmen met deze voordracht, maar dat zal naar verwachting geen problemen opleveren. Op 18 november a.s., tijdens de najaarsleden -vergadering, krijgen de leden de mogelijkheid zich hierover uit te spreken. Spiker, tijdens de vorige verkiezingen voor het eerst lijstrekker, leidde het CDA de afgelopen jaren op uitmuntende wijze en heeft bewezen een kundig, integer en betrouwbaar bestuurder te zijn.

Tijdens de genoemde vergadering zullen eveneens de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma worden vastgesteld, alsmede de definitieve campagneplannen  worden gepresenteerd.