20 november 2021

Wopke Hoekstra, Henri Bontenbal en Derk Boswijk bezoeken campagne van lijsttrekker Jasper John in Dijk & Waard

Op zaterdag 20 november hebben Wopke Hoekstra (partijleider CDA), Henri Bontenbal en Derk Boswijk (Tweede Kamerleden CDA) de nieuwe gemeente Dijk & Waard bezocht. Met dit bezoek helpen zij lijsttrekker Jasper John in deze belangrijke fase van de campagne.

Samen met lijsttrekker Jasper John zijn Hoekstra en Bontenbal op bezoek gegaan bij RGS Development in Broek aan Langedijk om met elkaar in gesprek te gaan over een haalbare klimaataanpak. Parallel aan dit bezoek ging Derk Boswijk in gesprek met boeren.

Na afloop van de werkbezoeken hielpen de CDA’ers mee met het verspreiden van de CDA-flyer in de brievenbussen van de inwoners van de nieuwe gemeente.

Wopke Hoekstra: ‘In Dijk & Waard vinden er woensdag belangrijke verkiezingen plaats. Jasper John en zijn team bieden oplossingen voor de grote uitdagingen waar we samen voor staan. Het gaat hierbij om de woningnood, maar ook om de bereikbaarheid van de gemeente, de sportmogelijkheden en groen in de wijken. Daarnaast speelt de gemeente een cruciale rol bij de maatregelen om het klimaatproblemen aan te pakken.’