Internationaal Maatschappelijk Verantwoordelijk Ondernemen
Nederland kent een lange traditie van internationaal ondernemen. De Nederlandse overheid wil dat Nederlandse bedrijven dit op een verantwoordelijke manier doen. Zo moeten bedrijven en ondernemers rekening houden met werkomstandigheden, mensenrechten en het milieu. Dit heet Internationaal Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (IMVO). Het CDA organiseert op 26 mei een miniconferentie over het Internationaal Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Bij deze interactieve conferentie zal de CDA-visie op het IMVO centraal staan. We vragen de samenleving en leden actief om met ons mee te denken op dit thema.

Programma
Deelnemers aan deze conferentie zijn onder andere Hans Huibers, Esther de Lange, Mustafa Amhaouch , IKEA Nederland, van Oord en het MVO Platform. Dit is onder voorbehoud van wijzigingen. Er zullen twee panels plaatsvinden waarbij eerst door het WI, CDJA, en de Delegatie in Brussel gereflecteerd zullen worden. Hierna zullen bedrijven en belangenorganisaties in het tweede panel aan het woord komen. Uiteraard is er ook ruimte voor reflectie en interactie met de zaal. Het definitieve programma versturen wij een week voor datum aan de aanwezigen.

Praktische informatie
De conferentie vindt plaats op 26 mei bij Van Oord, Schaardijk 211, 3063 NH Rotterdam. U bent welkom om 9:30, het programma begint om 10:00 en het zal eindigen om 12:00. Wij hebben plaats voor 55 aanmeldingen. Daarna wordt u op de wachtlijst gezet. Mocht u niet aanwezig kunnen zijn maar wel input willen geven dan kan dit via deze link

Route naar locatie
De locatie is goed te bereiken. Vanaf Tramhalte Optelspoor De Esch loopt u in 14 minuten naar de locatie. U kunt natuurlijk ook een OV-fiets pakken. Uw auto kun u parkeren bij van Oord.

Meld je hier aan

* Verplicht veld