Wat kan jij zelf doen?

Wat kun je zelf doen

Bij het CDA gaan we er van uit dat jij zelf aan de slag gaat. Maar een heel team staat klaar om waar mogelijk te helpen. Belangrijk is dat jij weet wat je wilt. De zelfselectiescan kan hierbij helpen. Met of zonder test heb jij zelf misschien ook een idee. Belangrijk is dat kenbaar te maken en begin bij jouw lokale bestuur. Ook kan het provinciale HRM-coördinatieteam hierbij helpen. In ons ledensysteem (Dirk) kun je aanvinken dat zij jou mogen benaderen.

Naast de lokale en professionele afdelingen hebben we ook thematische netwerken. Deze netwerken zijn goed om jouw eigen netwerk uit te breiden en buiten jouw regio CDA-ers te ontmoeten. Netwerken kunnen er zijn voor specifieke onderwerpen (duurzaamheid en sociale zekerheid) of doelgroepen (Vrouwen, jongeren of dertigers).

Voor elke functie hebben wij één of meer trainingen. Om zo jou te helpen in je functie binnen de vereniging of de politiek. Kijk op de site van de CDA Academie om te zien welke training voor jou relevant is.

En kom je er zelf niet uit? Mail dan naar [email protected]