Op 17 en 18 november vindt het EPP congress in Rotterdam plaats. Dit congres wordt met een belangrijke reden georganiseerd: de EPP zal haar gezamenlijke visie op de toekomst van Europa opstellen en presenteren.

Wij zijn benieuwd wat jouw boodschap voor de Europese leiders van de EPP is. De meest bijzondere boodschappen delen we op kaarten die we bij binnenkomst aan alle deelnemers geven. Ook nodigen we de schrijvers van de 5 beste, mooiste, leukste en meest bijzondere kaarten uit om zelf als deelnemer het congres te bezoeken.

Dus doe mee en deel jouw boodschap of droom voor Europa! Dit mag in het Engels, anders vertalen wij de boodschap.

Mijn kaartje aan een Europese leider

Toestemming:*

* Verplicht veld

Wie zijn de deelnemers?

Elke partij komt met een delegatie van het hoogste niveau naar het EPP Congress, waaronder staatshoofden, ministers, oppositieleiders en partijvoorzitters. Zo waren Angela Merkel en Sebastian Kurz de laatste jaren altijd aanwezig, en ook onder andere de premiers van Griekenland, Litouwen en Kroatië zijn van de EPP.