08 september 2023

Ontmoet CDA Land van Cuijk in Boxmeer!

Op maandag 18 september kunt u de wethouders en de raadsleden van het CDA ontmoeten in De Weijer, Raetsingel 1 in Boxmeer.

CDA Land van Cuijk is overal in de gemeente actief, maar organiseert elke vier weken een speciale bijeenkomst in een van onze 33 prachtige kernen. Heeft u een vraag over de gemeentepolitiek of wilt u actuele onderwerpen bespreken? U kunt daarover met raadsleden en wethouders in gesprek tussen 19.30 en 20.30 uur. Natuurlijk kunnen zij u ook bijpraten over de laatste politieke ontwikkelingen.

U hoeft zich niet aan te melden en kunt gewoon binnenlopen. Wij zorgen voor koffie of thee, u bent van harte welkom.

Heeft u vragen? Bel of mail dan met CDA-raadslid Corine Jeckmans, via [email protected] of via 06 41 62 10 87. U kunt ook onze website bezoeken: www.cdalvc.nl. Wilt u meer weten over raadsvergaderingen en themabijeenkomsten in de gemeente Land van Cuijk? Bekijk dan onze agenda!