Het CDA draagt Sint Hubert een warm hart toe. We hebben ons in de afgelopen jaren ingezet voor meer beschikbare bouwgronden voor de Sint Hubertse jeugd, behoud van het Merletcollege en een passende oplossing voor de N264.

Onze actiepunten voor Sint Hubert zijn:

• Samen met inwoners nadenken over het versterken van het dorpshart in de omgeving van de Jachthoorn.
  • Meer woningbouwlocaties aanwijzen zodat de jeugd in Sint Hubert kan blijven bouwen.
  • Werken aan een betere Oost-Westverbinding richting Eindhoven en Den Bosch.
  • Verpaupering van de wijken tegengaan door te investeren in goed onderhoud.

Het CDA Land van Cuijk heeft vele kanjers in Sint Hubert die het dorp en de inwoners goed kennen! Onze leden zijn bij het CDA echte ambassadeurs voor hun dorp.

Onze gemeenteraadsleden Hans Vermeulen en Maarten van Gemert zijn bij de gemeenteraadsfractie de contactpersonen voor inwoners van Sint Hubert. Zij houden de ontwikkelingen van het dorp in de gaten en onderhouden contact met de dorpsraad en andere inwoners. Bel of mail ze gerust bij vragen, tips of opmerkingen! Uiteraard kunt u ook bij de andere CDA-raadsleden terecht!

Stuur Hans en Maarten een mailtje

Persoonlijke gegevens