Het CDA draagt Velp een warm hart toe. We gaan graag samen met de inwoners op zoek naar passende plannen voor het dorp!

Onze actiepunten voor Velp zijn:

• Inrichting voor de (nieuwe) N324-rotondes.
  • Kerkplein aanpakken en opknappen.
  • Verkeersveiligheids- en doorstromingsplan opstellen voor Velp.
  • Meer (sociale) huur en koopwoningen realiseren, waaronder CPO, op locaties als het Mariëndaal, het Rode Nonnenklooster en de Generaal de Bonskazerne.
  • Beter toezicht en beheer van de (camper)parkeerplaats bij de brede school.
  • Samenwerking en cohesie versterken tussen de locatie van Dichterbij en Residentie Mariëndaal en toewerken naar gezamenlijke toekomstplannen.

Het CDA Land van Cuijk heeft vele kanjers in Velp die het dorp en de inwoners goed kennen! Onze leden zijn bij het CDA echte ambassadeurs voor hun dorp.

Ons gemeentelid Jochem Jacobs is bij de gemeentefractie de contactpersoon voor inwoners van Velp. Hij houdt de ontwikkelingen van het dorp in de gaten en onderhoudt contact met de dorpsraad en andere inwoners. Bel of mail hem gerust bij vragen, tips of opmerkingen! Natuurlijk kunt u ook bij de andere CDA-raadsleden terecht!

CONTACT MET JOCHEM:

Stuur Jochem een mailtje