Het CDA draagt Sambeek een warm hart toe. We hebben ons in de afgelopen jaren ingezet voor woningbouw voor jong en oud. Het Catharinahof is hier een mooi voorbeeld van. Ook de komende jaren willen we graag samen met de inwoners op zoek naar passende plannen voor Sambeek.

Onze actiepunten voor Sambeek zijn:

• Verkeersveiligheid verhogen en de snelheid op de Grotestraat verlagen.
  • Meer betaalbare starterswoningen en levensloopbestendige woningen voor ouderen.
  • Beter zichtbaar sociaal wijknetwerk en zorgondersteuning, bij voorkeur in het nieuwe gemeenschapshuis.
  • Dorpshart van Sambeek opknappen.

Het CDA Land van Cuijk heeft vele kanjers in Sambeek die het dorp en de inwoners goed kennen! Onze leden zijn bij het CDA echte ambassadeurs voor hun dorp.

Ons gemeenteraadslid Twan Stiphout is bij de gemeenteraadsfractie de contactpersoon voor inwoners van Sambeek. Hij houdt de ontwikkelingen van het dorp in de gaten en onderhoudt contact met de dorpsraad en andere inwoners. Bel of mail hem gerust bij vragen, tips of opmerkingen! Uiteraard kunt u ook bij de andere CDA-raadsleden terecht!

CONTACT MET TWAN:

Stuur Twan een mailtje