Het CDA draagt Boxmeer een warm hart toe. We hebben ons in de afgelopen jaren ingezet voor wonen en werken in Boxmeer, pre-mantelzorgwoningen, een zorgloket, verbeterde verkeersveiligheid, het voorkomen van het dempen van de Weijergracht en de UNESCO-status van het Maasheggengebied.

Onze actiepunten voor Boxmeer zijn:

• Het oplossen van illegale afvaldumpingen bij inzamelcontainers.
  • De verkeersontsluiting van Boxmeer verbeteren.
  • Straten, met name in de oudere wijken zoals Bakelgeert, Van Speijk en de Koningsbuurt “de bouw” vergroenen en opknappen.
  • Woningen voor senioren realiseren.
  • Uitdagende beweegplekken voor alle leeftijden realiseren.
  • Tradities zoals de Vaart, Metworst, de Ronde van Boxmeer en de kermis behouden en versterken.

Het CDA Land van Cuijk heeft vele kanjers in Boxmeer die het dorp en de inwoners goed kennen! Onze leden zijn bij het CDA echte ambassadeurs voor hun dorp.

Onze gemeenteraadsleden Corine Jeckmans en Twan Stiphout zijn bij de gemeenteraadsfractie de contactpersonen voor inwoners van Boxmeer. Zij houden de ontwikkelingen van het dorp in de gaten en onderhouden contact met de wijkraden en andere inwoners. Bel of mail ze gerust bij vragen, tips of opmerkingen! Uiteraard kunt u ook bij de andere CDA-raadsleden terecht!

Stuur Corine en Twan een mailtje

Persoonlijke gegevens