Het CDA draagt Maashees een warm hart toe. We hebben ons in de afgelopen jaren ingezet voor woningbouw, mantelzorgwoningen, een zorgloket en de verkeersveiligheid in Maashees en de UNESCO-status van de Maasheggen. We gaan graag samen met elkaar op zoek naar passende plannen voor het dorp!

Onze actiepunten voor Maashees zijn:

• Op zoek naar nieuwe bouwlocaties zoals aan de Antoniusstraat en de Hogeweg.
  • Vergroening en verfraaiing van het dorpscentrum.
  • Verkeerssituaties, zoals het parkeren aan de Goeijstraat bij de school en de Kalverstraat bij Havens, verbeteren.
  • Toegankelijkheid in het dorp en naar de ligweide aan de Hoge Steeg verbeteren.
  • Bermen langs recreatieve fietsroutes verstevigen.
  • Zorgen voor een ontmoetingsplaats voor ouderen en dorpsommetjes door de Maashese Bossen.

Het CDA Land van Cuijk heeft vele kanjers in Maashees die het dorp en de inwoners goed kennen! Onze leden zijn bij het CDA echte ambassadeurs voor hun dorp.

Ons gemeenteraadslid Lian Nabuurs is bij de gemeenteraadsfractie de contactpersoon voor inwoners van Maashees. Zij houdt de ontwikkelingen van het dorp in de gaten en onderhoudt contact met de dorpsraad en andere inwoners. Bel of mail haar gerust bij vragen, tips of opmerkingen! Uiteraard kunt u ook bij de andere CDA-raadsleden terecht!

CONTACT MET LIAN:

Stuur Lian een mailtje