Het CDA draagt Westerbeek een warm hart toe. We hebben ons in de afgelopen jaren ingezet voor een veel nieuwe initiatieven in het dorp, maar blijven vooral ook kansen zien! In de komende jaren willen we graag samen met de inwoners op zoek naar passende plannen voor Westerbeek.

Onze actiepunten voor Westerbeek zijn:

• Voldoende bouwgrond, voornamelijk voor starters en ouderen.
  • De positie van basisschool De Zonnewijzer en de buitenschoolse opvang versterken met meer speelvoorzieningen.
  • De verkeersveiligheid rondom de basisschool verbeteren.
  • Wegen, voet- en fietspaden beter onderhouden, zoals het bermbeheer van de Broekstraat.

Het CDA Land van Cuijk heeft vele kanjers in Westerbeek die het dorp en de inwoners goed kennen! Onze leden zijn bij het CDA echte ambassadeurs voor hun dorp.

Ons gemeenteraadslid Teun Wientjes is bij de gemeenteraadsfractie de contactpersoon voor inwoners van Westerbeek. Hij houdt de ontwikkelingen van het dorp in de gaten en onderhoudt contact met de dorpsraad en andere inwoners. Bel of mail hem gerust bij vragen, tips of opmerkingen! Uiteraard kunt u ook bij de andere CDA-raadsleden terecht!

CONTACT MET TEUN:

Stuur Teun een mailtje