31 maart 2022

Joep Baltussen: Maart in de gemeenteraad

We zijn een raadsakkoord aan het schrijven! Daarin komt te staan waar de politiek in de komende jaren mee aan de slag gaat. We schrijven dus geen dichtgetimmerd coalitieakkoord, zoals ‘normaal’ in de politiek. We willen ook oppositiepartijen hun goede ideeen laten inbrengen en daar is een raadsakkoord geschikt voor. Op enkele oppositiepartijen na, die helaas niet wilden meedoen, is de hele raad enthousiast aan de slag gegaan!

Deze maand was extra druk voor de CDA'ers, want we hadden een bijeenkomst met de CDA-leden uit onze gemeente. Daar hebben de leden een nieuw, divers en jong, afdelingsbestuur goedgekeurd. Net zo divers is onze fractie! Om elkaar beter te leren kennen, hadden we een teambuildingsweekend in Beers. Mooi om het teamgevoel te versterken en elkaar beter te leren kennen

Er staan komende week weinig bloedstollende onderwerpen op de agenda. Op de achtergrond speelt natuurlijk van alles, maar daarover later meer!