Gertjan Postma

raadslid

“Dit mooie dorp zal zich verder moeten ontwikkelen qua modernisering, duurzaamheid, woningbouw en verkeer. Maar dan wel op een manier die past bij de uitgangspunten van het CDA. Dat betekent rekening houden met iedereen, oog voor een duurzame, sociale en schone omgeving, hulp bieden aan degenen die het daarbij niet zelf kunnen redden en goed rentmeesterschap.”

Geboren en getogen in Hilversum is Gertjan al betrokken bij de fractie. Hij heeft jarenlange ervaring op gebieden als gemeentelijke financiën, economie en investeringen.

“Voor mij is het CDA de partij waarbij de mens centraal staat in verbinding met de maatschappij. Zorgen voor elkaar, oog voor de omgeving hebben, weten dat je ertoe doet en erbij hoort.”

“Het dorpse karakter met de stadse voorzieningen past helemaal bij mij. Hier opgegroeid en het dorp zien ontwikkelen tot wat het nu is. De unieke ligging in het Gooise groen maakt deze plek uniek.“