23 februari 2022

Heel CDA Texel Bakt

De kandidaten van het CDA duiken de keuken in. De partij wil Texelaars die wel eens in het zonnetje gezet mogen worden of wat extra aandacht verdienen een zelfgebakken taart geven. Denk aan die vrijwilliger die die zich enorm inzet voor jouw vereniging, sportclub of kerk. Een mantelzorger die zorgt voor een ziek familielid, vriend of buur. Die buurman of -vrouw die altijd voor iedereen klaar staat. Of juist die vriend of vriendin die het moeilijk heeft en wel een hart onder de riem kan gebruiken.

Lijsttrekker Niels Rutten: „Het CDA is een partij met oog voor de samenleving. Het is ontzettend belangrijk dat we omzien naar elkaar. Vrijwilligers en mantelzorgers zijn onmisbaar en we mogen de mensen die het moeilijk hebben niet uit het oog verliezen. Daarom willen wij van team CDA onze campagne gebruiken om die mensen eens wat extra aandacht te schenken.“

Wie verdient er volgens u een taart? Laat het ons weten! Stuur voor zondag 27 februari jouw nominatie naar [email protected]. Zet in het bericht jouw naam, je waarom nomineert en met wie we contact op kunnen nemen.

Team CDA gaat dan aan de slag. Elke kandidaat bakt een taart. Uit de nominaties selecteert onze jury dan de tien nominaties die er echt uitspringen. De kandidaten gaan in de komende campagne weken langs bij de Texelaars die volgens u een taart verdienen. Volg ons op facebook om te zien wie er in het zonnetje worden gezet.