25 januari 2022

Niels Rutten lijsttrekker voor het CDA

De leden van het CDA Texel hebben in de ledenvergadering Niels Rutten tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart gekozen. Niels is 35 jaar en runt met zijn ouders een melkveebedrijf in de Eendrachtpolder. Sind een half jaar is hij raadslid voor het CDA en dat is natuurlijk een heel korte periode. Daarom gaat hij er vol energie de schouders onder zetten in de komende raadsperiode. Niels: "Ik ben Blij met de steun van de leden en het bestuur en heb er veel zin in om met het hele CDA team op Texel aan de slag te gaan om ons eiland mooi en leefbaar te houden."

Voorzitter Jan Nico van der Ploeg:"We zijn als bestuur heel bij dat we in Niels een nieuw gezicht voor het CDA Texel hebben gevonden, die ook nog eens ervaring meeneemt vanuit de Wageningse politiek en uit zijn tijd als landelijk bestuurslid van het CDJA."