02 maart 2018

Bluijsblog 41: “Zandvoort op de kaart zetten”

Zandvoort heeft door zijn unieke ligging, omringd door duinen en zee, echt een streepje voor op andere dorpen en steden. Dit voordeel dient benut te worden, voor zowel onze inwoners als de toeristen. De afgelopen vier jaar heeft het huidige college, waarin het CDA is vertegenwoordigd, hier een belangrijk steentje aan kunnen bijdragen. Ik noem een paar wapenfeiten: het innovatiefonds voor ondernemend Zandvoort werd gerealiseerd, het winter-parkeren werd als marketing instrument ingevoerd, het entreegebied/Stationsomgeving werd opgeknapt en er werd een start gemaakt met de revitalisering van het bedrijventerrein Nieuw-Noord (inclusief de mogelijkheid voor sociale woningbouw).Met andere woorden: er is al veel gebeurd in Zandvoort, maar er is ook nog veel te doen. Met ons speerpunt ‘Zandvoort op de kaart zetten’ wordt het echt 'MOOI WEER IN ZANDVOORT'!