Op 5 november a.s. vindt Appèl XL 2022 plaats in Hart van Holland in Nijkerk. Na lange tijd hebben wij weer de kans om elkaar te ontmoeten, in gesprek te gaan en samen te bouwen aan ons CDA. Fysiek bij elkaar zijn, dat hebben we gemist en het past juist zo bij onze partij om op deze manier de verbinding te zoeken. Graag doen wij daarom een appèl op u: kom, ontmoet, denk mee, doe mee!

Minder ik, meer wij

We leven in een tijd van grote veranderingen en uitdagingen. In ons land en in de wereld om ons heen. Met elkaar kunnen we die uitdagingen aan, ook als het moeilijk wordt. Het is tijd voor samen. Voor minder ik en meer wij. Dat is het thema van het congres waar we met z'n allen mee aan de slag gaan.

Denk mee en doe mee

In vele, afwisselende en parallelle sessies en korte plenaire momenten gaan we in op het thema minder ik, meer wij. Afwisselend qua inhoud, maar ook qua werkvormen. Op ludieke wijze gaan we met elkaar het gesprek aan. Doet u mee?

Speel bijvoorbeeld mee in de pubquiz of ga in gesprek en op de foto met bewindspersonen, Kamerleden en Europarlementariërs. Luister mee naar korte verhalen en interviews op het cateringplein en neem actief deel aan één of meerdere sessies en workshops.

In de loop van de weken wordt het aantal sessies nog uitgebreid en worden de programma's bekend.

Aanmelden

Wilt u deelnemen aan Appèl XL 2022, aanmelden kan t/m  dinsdag 1 november via onderstaande link.

Uitnodiging 12 Provinciën Diner

Aansluitend aan het congres vindt het 12 Provinciën Diner plaats. Een mooie gelegenheid om zelf of met uw gezelschap aan te schuiven, door een stoel of tafel te kopen, en te genieten van een goed diner en een goed gesprek in een gezellige ambiance met veel livemuziek. De veilingmeester zal u tijdens het diner verrassen met de verkoop van mooie en originele kavels. Bijkomend voordeel van deelname aan dit gezellige sponsordiner is dat u door uw deelname de provinciale en landelijke campagnekassen vult. En dat is belangrijk, want om onze boodschap en kandidaten in maart 2023 goed voor het voetlicht te brengen is veel geld nodig. Een echte win-win situatie. U heeft gegarandeerd een mooie avond en helpt tegelijkertijd de partij!

Schuift u aan?

Klik om alles te weten te komen over het Congres