Op zaterdag 4 februari vindt het Partijcongres plaats. Op deze dag geven we ook de officiële aftrap van de campagne voor Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen.

Ochtendprogramma = campagne-activiteiten in de provincies
In de ochtend vinden er, in het kader van de start van de campagne, in elke provincie campagne-activiteiten plaats. Campagnevoeren doen we samen. Informeer bij het provinciale bestuur of steunpunt of je kunt aansluiten bij de provinciale campagne-activiteiten of organiseer met je lokale afdeling een activiteit. Met elkaar kunnen we het CDA-geluid van minder ik, meer wij luider laten horen en het CDA zichtbaar maken!

Middagprogramma = Partijcongres
In de middag ben je van harte welkom in De Rijtuigenloods in Amersfoort, waar tussen 14.30 en 16.30 het plenaire congres plaatsvindt.

Wat staat er deze middag op het programma:
Het bekrachtigen van de kandidatenlijst voor de Eerste Kamerverkiezingen en het thema campagne staan centraal. De provinciale lijsttrekkers, de lijsttrekker voor de Eerste Kamer Theo Bovens, Eerste Kamer kandidaten, fractievoorzitter Tweede Kamer Pieter Heerma, partijvoorzitter Hans Huibers en partijleider Wopke Hoekstra spelen hierbij een rol.

Afsluitend: Borrel
We sluiten het programma af met een gezellige borrel. Een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten.

Samen het verschil maken in de campagne!
Laten we op 4 februari de campagne, ‘s ochtends op locatie in de provincies en ‘s-middags in Amersfoort, met vereende energie en enthousiasme starten. En met elkaar op weg gaan naar de Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen op 15 maart 2023. Samen kunnen we het verschil maken!

We hopen je op 4 februari te mogen begroeten!

Wil je deelnemen, meld je dan snel aan. Dit kan t/m dinsdag 31 januari 2023.

Alle informatie over het Partijcongres

De aanmelding voor het CDA congres is inmiddels gesloten.

Locatie en bereikbaarheid

Het partijcongres vindt plaats in:

De Rijtuigenloods

Piet Mondriaanplein 61

3812 GZ  Amersfoort

Bereikbaarheid locatie

OV

Je neemt de trein naar Station Amersfoort. Neem uitgang Noordzijde/Piet Mondriaanplein. Zodra je het station verlaat zie je links van je Q-Park. Links naast Q-park loopt een weg, deze ga je op. Je bent gearriveerd bij De Rijtuigenloods. Vanaf het station naar de ingang van De Rijtuigenloods is het ca. 500 meter lopen.

Auto

De Rijtuigenloods ligt centraal in Nederland en is goed bereikbaar per auto via de snelwegen A1 of A28. Wie De Rijtuigenloods met de auto bezoekt kan gratis parkeren op eigen terrein. Daarnaast zijn er laadpalen aanwezig voor elektrische auto's.

Stemrecht

Wil je stemmen tijdens het partijcongres, dan dien je uiterlijk 8 weken voor het congres (10 december 2022) lid te zijn geworden én moet je bij aanvang van het congres aan je contributieverplichting t/m 2022 hebben voldaan.

Heb je je contributie over 2022 nog niet betaald, dan kun je het juiste bedrag overmaken op NL97INGB 0000 712 000 tnv Stg. Secretariaat CDA, ovv je relatienummer en contributie 2022.

Het helpt ons als je je ruim op tijd aanmeldt voor het congres en je contributie voor 2022 op tijd betaald hebt. Dan kunnen wij nog controleren of we je contributie hebben ontvangen en je stemrecht toewijzen.

Resoluties

Er zijn geen resoluties geagendeerd voor het congres van 4 februari.

Catering

Catering is de hele dag voor eigen rekening. Je kunt munten kopen om je consumpties mee te betalen. Deze kunnen alleen betaald worden met de pin.

Opnames

Tijdens het congres worden opnames en foto's gemaakt, waar je mogelijk op voorkomt.

De beelden worden eventueel door derden uitgezonden, verwerkt in CDA-spotjes, op de website of op social media geplaatst, in drukwerk  geplaatst of gebruikt in een compilatiefilm.

Als je je aanmeldt voor het congres, ga je hiermee akkoord.

Vergaderstukken

Hier kun je alle vergaderstukken downloaden

dinsdag 20 december

vrijdag 13 januari

Bijdrage Partijcongres

De toegang is gratis, om iedereen de kans te geven deel te nemen aan het congres. Maar om een dergelijk congres te organiseren is veel geld nodig. Daarom vragen we je, net als bij voorgaande congressen, om een vrijwillige bijdrage, die je via het aanmeldformulier kunt voldoen. Help je mee?

Vragen of hulp?

Op het landelijk bureau is op werkdagen t/m 3 februari a.s. de ledendesk beschikbaar voor eventuele vragen. Deze is tussen 09.00-12.30 uur te bereiken via 070 - 34 24 888 of mail naar [email protected]