Op zaterdag 11 september vond het bijzonder partijcongres in Den Bosch plaats. Voor het eerst in lange tijd konden we weer grotendeels fysiek samenkomen.

Via onderstaande link kunt u het congres terugkijken.

Bij aanmelding was er gelegenheid om vragen te stellen. De vragen en antwoorden zijn op deze site na te lezen.

Ook is het overzicht van de aangenomen resoluties toegevoegd.

Mogelijkheid tot vragen stellen bij aanmelding

Bij de aanmelding voor het partijcongres heeft u de mogelijkheid gekregen om vragen te stellen. Van deze mogelijkheid is veelvuldig gebruik gemaakt, waarvoor dank!

We hebben honderden vragen binnen gekregen. Deze vragen zijn verzameld en beantwoord. U kunt de antwoorden in het overzicht hiernaast terugvinden. In geval van veelgestelde eenduidige vragen hebben we gekozen om deze in één keer van een antwoord te voorzien. Ook kan het zijn dat de vraag die u gesteld heeft beantwoord is in een andere categorie omdat de vraag daar beter past.

Mocht u toch nog een vraag beantwoord willen hebben, stuur dan een email naar cda@cda.nl.