18 februari 2014

Avondshow Werken en zorgen 13 maart Eijsden

Avondshow

Werken en (mantel)zorgen… hoe doet zij dat?

CDAV Limburg nodigt je samen met CDA Eijsden-Margraten uit voor een avondshow “Werken en (mantel)zorgen … hoe doet zij dat?

De meeste van ons herkennen het wel: de wekelijkse of dagelijkse uitdaging om ‘alle ballen in de lucht te houden’. Soms gaat dat vanzelf en soms helemaal niet. ‘Hoe doet zij dat?’ vraag je je misschien af. Vandaar een bijeenkomst over dit thema.  Op die manier willen we je inspireren en ideeën laten opdoen. Waarom? Omdat wij geloven in de kracht van vrouwen en willen luisteren naar wat er speelt.

Daarom organiseert CDAV Limburg in samenwerking met FAM!,  ZijActief Limburg, KVG, Rita- Spanjezorgreizen en CDA Eijsden-Margraten deze avondshow.

Wanneer:
Donderdag 13 maart 2014

Aanvang:
19:30 uur

Waar:

Café/ zaal de Raetskelder, Vroenhof 8, 6245 BZ Eijsden

Dit zijn de ingrediënten die je kunt verwachten:

- Kopje koffie;

- Interviews met vrouwen die uit eigen ervaring vertellen over de combinatie werk en zorg;

- Optreden van Limburgs talent;

- Empower jezelf in een interactieve sessie;

- Win een leuke prijs;

- Naborrelen en kennismaken met de CDA vrouwen van Eijsden-Margraten;

- Met veel inspiratie en energie huiswaarts.

Deze  avond zal worden gepresenteerd door Irene Janssen, kandidaat  Europese verkiezingen voor het CDA, nummer 12.

Graag horen we of je komt, dan zetten wij de koffie klaar!

Inschrijven:

Bij voorkeur vóór 7 maart. Via mail [email protected] onder vermelding van naam en adres. Via Facebook: https://www.facebook.com/cda.vrouwen - Inloggen - ‘deelnemen’ aanklikken