04 maart 2014

CDA evenement internationale vrouwendag 8 maart in Made

CDA Drimmelen zet internationale vrouwendag in de schijnwerpers

Op 8 maart 2014 is het weer internationale vrouwendag!  Het CDA Drimmelen gaat op deze dag extra aandacht besteden aan de positie van vrouwen en gelijke rechten.

De CDA caravan staat in het centrum van Made waar vrouwen onder het genot van gratis warme chocolade/thee met heerlijke muffin een vrouwenquiz kunnen invullen.  Daarin staan vragen over  beroemde en beruchte vrouwen, lokaal bekende vrouwen, geschiedenis, positie en rechten van vrouwen. Uiteraard helpen we iedereen een handje, we delen kennis en kunde graag! De formulieren kunnen ter plekke worden ingeleverd en iedereen krijgt een gadget. De quiz is op 7, 8 en 9 maart ook in te vullen op Facebook:  https://www.facebook.com/CDADrimmelen

https://www.facebook.com/CDADrimmelenOnder de meest ingevulde inzendingen worden 3 kappersbonnen verloot. De vrouwen kunnen hun hartenwensen en hartenkreten op een groot CDA hart te schrijven en zij worden opgeroepen om op 19 maart toch zeker gebruik te maken van hun door voorgaande generaties verworven kiesrecht.

Wij ontvangen op 8 maart a.s. in het centrum van Made alle vrouwen met open armen. Maak er gebruik van!

Voor aanvullende informatie kunt u altijd contact opnemen met Sjaak van Schie, tel: 06-43720976 en email [email protected]