De Europese verkiezingen zijn belangrijker dan ooit.Het CDA-team o.l.v.Tom Berendsen staat voor  een Europese inbreng op zaken die de burger, ons concreet raken: een veilig, meer zelfvoorzienend Europa met ruimte voor maatwerk op land-/regioniveau.Maak het mogelijk dit geluid te laten doorklinken via je stem.

Over mij
Werken op het snijvlak van publiek privaat en innovatie zijn rode draden in mijn professionele bestaan.Dat heb ik mogen doen o.a.bij het grondbedrijf Almere, als eerste directeur van Brainport, als algemeen directeur van ZLTO/NCB, als lector en als gedeputeerde van de provincie Noord-Brabant.Naast toezichthoudende functies in regionale economie, onderwijs en cultuur.Mijn focus ligt nu op toezicht, bestuur en advies, met rollen in o.a.de biologische sector, onderzoek en innovatie,regionale economie,design en bijzonder onderwijs.

In dialoog en samenwerking over grenzen heen bouwen aan een samenleving in balans die innoveert en de toekomst aan kan.

Paspoort Elies

• Geboren in Rotterdam
  • Gehuwd
  • Twee volwassen zonen
  • Twee kleindochters
  • Woonachtig in Nuenen, Noord-Brabant

Wist je dat Elies...

• graag wandelt? Zowel in de stad als in de natuur.
  • graag tijd besteedt aan kunst, design en architectuur?

Bekijk onze andere kandidaten