17 oktober 2023

Ontmoet CDA Land van Cuijk bij 'Het Doehuis' in Cuijk

Op maandag 23 oktober kunt u de wethouders en de raadsleden van het CDA ontmoeten in Het Doehuis, Patrijzenveld 117 in Cuijk.

CDA Land van Cuijk is overal in de gemeente actief, maar organiseert elke vier weken een speciale bijeenkomst in een van onze 33 prachtige kernen. Heeft u een vraag over de gemeentepolitiek of wilt u actuele onderwerpen bespreken? U kunt daarover met raadsleden en wethouders in gesprek tussen 19.30 en 20.30 uur. Natuurlijk kunnen zij u ook bijpraten over de laatste politieke ontwikkelingen.

U hoeft zich niet aan te melden en kunt gewoon binnenlopen. Wij zorgen voor koffie of thee, u bent van harte welkom.

Aansluitend, vanaf 20.30 uur, praat het CDA u graag bij over de onderwerpen die eind september op de raadsagenda staan. Ook voor deze bijeenkomst is aanmelden niet nodig.

Mocht u de agenda van de raad al willen bekijken, treft u hierbij de link naar de stukken van de vergaderingen:

Raad 2 november:

Raad 9 november (met de begroting 2024):

Heeft u vragen? Bel of mail dan met CDA-raadslid Albrecht Martens, via [email protected] of via 06 14 3628 70.