Willem
15 oktober 2019

Activiteiten CDJA oktober

Na de interessante Hannie van Leeuwen lezing verzorgd door onze Minister van Defensie Ank Bijleveld, is het seizoen van het CDJA Utrecht definitief geopend. Daarnaast kunnen wij met vreugde mededelen dat het bestuur uitgebreid is met twee nieuwe leden: Sophie Coppoolse als bestuurslid activiteiten en Nander Bras als bestuurslid Politiek. Zij kijken ernaar uit om u te ontmoeten!

Alle jongeren, zowel lid van het CD(J)A als geen lid, zijn van harte welkom om met ons te komen discussiëren, de sfeer te proeven, of gezellig te borrelen! Om geen van onze activiteiten te missen kun je de Facebookpagina liken, waar alle activiteiten op staan.

14 oktober is het weer tijd voor een interessante training! Deze training wordt verzorgd door Merlin Majoor. Op een interactieve manier zullen we aan de slag gaan met onderhandelen. Welke tactieken kun je het best gebruiken en met welke instelling kun je het beste een onderhandeling ingaan. Geïnteresseerd? Kom vooral langs bij het Bonifatiushuis te Utrecht. Tijd: 19.30 uur.

23 oktober staan de landelijke werkgroepavonden weer op de planning. Zin om inhoudelijk in te gaan op onderwerpen die jouw interesseren? Kom langs bij de Jacobikerk om 19.30 uur.

28 oktober organiseert het CDJA Utrecht een avond samen de Jonge Democraten in Florin. Tijdens deze avond zullen we dieper ingaan op de Nederlandse identiteit onder de noemer van “Ik hou van Holland”. Met twee sprekers en interactieve elementen belooft het een enerverende avond te worden met genoeg discussies en debat. Na afloop zullen we afdalen om te borrelen in het café Florin. Locatie: Florin Utrecht, Nobelstraat 2. Inloop: 19.30 uur.

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Je kunt het CDJA Utrecht altijd bereiken op [email protected] of op 0624991577