CDA Vrouwennetwerk

Hoe haal je het beste uit jezelf, hoe benut je je vrouwelijke kracht en hoe steun je elkaar?

Als vrouw in de politiek zijn er best uitdagingen af en toe. Met veel enthousiasme heb je de handschoen opgepakt om aan de slag te gaan in de politiek maar hoe hou je je staande tussen al die haantjes. Wij vragen ons dat zelf ook regelmatig af. En juist daarom is het goed om buiten jouw politieke arena vrouwen te ontmoeten die dezelfde ervaringen hebben opgedaan.

Van elkaar leren of gewoon ervaringen uitwisselen en horen hoe anderen daar mee om zijn gegaan. Dat is een van de belangrijkste voordelen van ons nieuwe vrouwennetwerk. Niks oubolligs, maar hands-on voor de politica van vandaag.

Bootcamp CDA Vrouwen

Kopie van Provincie Utrecht

Nog steeds hoor je in besturen dat er zo weinig goede vrouwen te vinden zijn voor op de ‘lijsten’. En dat terwijl er heel veel actieve CDA-vrouwen zijn in allerlei geledingen, maar op de een of andere manier komen die niet op het juiste moment in beeld. Daarom organiseerde het Provinciale CDA Vrouwennetwerk op 3 en 4 september 2021 een bootcamp voor ambitieuze CDA-vrouwen. Verrassend leerzaam en leuk! In het weekend van 20 en 21 mei 2022 organiseren we de volgende Bootcamp*. Hiervoor kun je je aanmelden door een mail te sturen naar simone.borgstede@gmail.com.

*we vragen wel een eigen bijdrage