Kopie van Ontwerp zonder titel
23 december 2020

CDJA reservistenteam op zoek naar vervoer!

Wie-o-wie kan dit enthousiaste team van het CDJA helpen met een bus om te lenen van januari tot 17 maart. Inmiddels hebben we een reservistenteam van meer dan 42 personen die de komende maanden op pad willen om de lokale afdelingen te ondersteunen met brievenbussen vullen.

De campagne zal er anders uit gaan zien, niet meer flyeren bij supermarkten en in drukke winkelstraten. Het is de bedoeling om zo veel mogelijk brievenbussen te gaan vullen in zoveel mogelijk dorpen en steden in de provincie. Een enthousiast team van CDJA'ers, zeg maar een soort reservisten, willen de lokale afdelingen gaan helpen om dat te realiseren.

Maar niet alleen helpen bij het vullen van de brievenbussen, ze kunnen ook worden ingezet om borden te plaatsen en posters te plakken in de provincie. Ze hebben daar heel veel zin in! Alleen het vervoer is een uitdaging. Hoe leuk is het als ze samen met een bus kunnen rijden naar een afdeling om te helpen, samen een wijk of dorp van flyers voorzien en dan weer naar het volgende dorp.

Onze vraag: Wie-o-wie heeft een bus te leen voor deze jongeren om samen op pad te gaan. Coronaproof met mondkapjes op maar wel in een enthousiast team. Voor meer informatie neem contact op met onze provinciaal campagneleider Simone Borgstede via [email protected] of CDJA-voorzitter Nander Bras [email protected].