09 november 2022

Meld je aan als vrijwilliger voor de campagne!

Op 15 maart 2023 mogen we weer naar de stembus voor het kiezen van een nieuwe Provinciale Staten. De voorbereidingen voor de campagne zijn hiervoor in volle gang. Met onze lijsttrekker Mirjam Sterk en de vele goede kandidaten op de lijst hebben we een ijzersterk (letterlijk!) team om deze campagne mee te voeren. Maar om deze campagne tot een nog groter succes te maken, hebben we ook jouw hulp nodig! Heb jij ervaring met campagnevoeren en wil je deze ervaring graag aanwenden voor de provinciale zaak? Of nog geen ervaring, maar super enthousiast om mee te helpen? Heb je een weiland langs een drukke weg waar we een campagnebord kunnen plaatsen? Goede ideeën voor de campagne? Tijd over om mee te helpen met flyeren in maart? Of anderszins iets te bieden in de campagne? Meld je dan als campagnevrijwilliger! Het verhaal van deze campagne - Samen Sterk! - kunnen we immers alleen samen vertellen.

Aanmelden als vrijwilliger kan door een appje of mailtje te sturen aan provinciaal campagneleider Job van den Broek: [email protected] of 06 39625844.