Kopie van Ontwerp zonder titel
23 december 2019

Nieuwsbrief december 2019

Allereerst willen we u van harte uitnodigen voor de nieuwjaarsreceptie op maandag 13 januari 2020. We zijn vanaf 18.30 uur welkom in the Foodclub in Utrecht. We beginnen de avond met een discussie over het zij-aan-zij-rapport en om 20.00 uur gaan we verder met de borrel. Wees welkom!

Verder in deze laatste nieuwsbrief van het jaar: fractievoorzitter Derk Boswijk en provinciaal voorzitter Jacco van der Tak blikken terug op een bewogen jaar en kijken vooruit naar 2020. Statenlid Chris Westerlaken houdt u op de hoogte over de laatste ontwikkelingen rondom de PAS en Statenlid Mirjam Maasdam is blij met de MKB-deal in Utrecht-West. Het bestuur zoekt een bestuurslid Communicatie en in januari 2020 gaat de masterclass Politiek en Bestuur van start. Verder nog nieuws vanuit de waterschappen, een terugblik op de 2030-Talks van het CDJA en een uitnodiging voor het CDA Appèl on tour in Zwolle en Eindhoven. Het CDA is volop in beweging!

Wensen we u fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Lees de nieuwsbrief hier of anders hier.

Niet ontvangen? Stuur dan een mail naar [email protected]