13 februari 2017

Op naar de verkiezingen!

Laatst mocht ik helpen bij de aftrap van een voetbalwedstrijd in Bunschoten. Het eerste elftal van SV Eemdijk speelde tegen FC Sparta Nijkerk. De clubkleuren van het Utrechtse SV Eemdijk (groen en wit) lijken sterk op het CDA. Het was geweldig om te zien hoeveel vrijwilligers zo'n voetbalclub een warm hart toedragen en in weer en wind zich ervoor inzetten. CDA Bunschoten had dit in het kader van de verkiezingen op touw gezet. Een succesvolle CDA-actie.

Deze weken mag ik overal in Nederland in debat, met mensen in gesprek en langs de deuren gaan. Alle andere CDA-kandidaten doen hetzelfde. Dit is alleen maar mogelijk door de enorme en enthousiaste inzet van alle CDA-vrijwilligers. Zij zorgen er komende weken voor dat heel het land en social media, zoals Facebook, CDA-groen kleuren.

Daarin kunnen alle kandidaten uw hulp ook goed gebruiken. Veel mensen beslissen pas de laatste dagen op welke partij en op wie zij gaan stemmen. Dat betekent dat er zelfs in uw omgeving mensen zullen zijn die de laatste dagen nog aan het twijfelen zijn. Voor ons allemaal een mooie taak om hen te overtuigen om op 15 maart de deur uit te gaan en op het CDA te stemmen!

Wilt u nog weten wie er gewonnen heeft? Voor het eerst sinds jaren heeft SV Eemdijk een thuiswedstrijd van FC Sparta Nijkerk gewonnen. Goed voorbeeld doet volgen!

Hanke Bruins Slot