Willem
09 september 2019

Oproep seniorenplatform

Geachte dames en heren,

De vakanties zijn voorbij, de scholen zijn weer begonnen en de CDA-Senioren willen graag weer verder gaan met hun politieke activiteiten. We hebben een aantal ideeën, en enkele activiteiten in voorbereiding.

En bij de uitwerking daarvan hebben we extra menskracht nodig. Door verdrietige gebeurtenissen (langdurige ziekte en overlijden) is het aantal senioren dat in het SeniorenPlatform mee werkt en mee denkt te gering geworden. Daarom vragen we uw aandacht voor het volgende.

We zijn op zoek naar actieve 60+ers om het platform weer op sterkte te brengen. Het Platform komt zevenmaal bijeen om onderwerpen voor te bereiden en activiteiten te organiseren. Ja, ik geef toe, daar komt wel eens een extra overleg bij maar dan heb je ook een activiteit op de goede manier georganiseerd.

Als u meer wilt weten, kunt u contact opnemen met mij. Ook als u denkt slechts bij een (of twee) activiteiten betrokken te willen worden, bent u van harte welkom. We zien uw reactie met heel veel belangstelling tegemoet.

Vriendelijke groeten,

Henk Klein Kranenburg ([email protected]) of 06 229 840 34