Willem
23 november 2018

Update verkiezingen 2019

Via deze pagina informeren we u over het proces dat wij als CDA provincie Utrecht hanteren voor de voorbereidingen van de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezingen in maart 2019.

De kandidatenlijsten voor Provinciale Saten en waterschap HDSR zijn op de ALV van 17 november vastgesteld. Ook de volgorde van de Utrechtse kandidaten op de lijsten voor de waterschappen Vallei en Veluwe en AGV zijn vastgesteld. De verkiezingsprogramma's van Provinciale Staten en waterschap HDSR zullen op de ALV van 1 december worden vastgesteld. De ALV vindt plaats in het HF Witte Centrum in De Bilt en begint om 9.00 uur. Beoogde eindtijd is 12.30 uur.

Voor meer informatie over het verkiezingsprogramma kunt u contact opnemen met vice-voorzitter Bert van Steeg, [email protected]

Voor meer informatie over de kandidatenlijstprocedure kunt u contact opnemen met secretaris Johan Luiks, [email protected]

Voor meer informatie over de waterschappen kunt u contact opnemen met Hans Slooijer, [email protected]

Hieronder vindt u de relevante documenten:

1. Brief van de voorzitter

2. Brief aan de afdelingsbestuurders

3. Tijdspad

4. Onder welk waterschap valt u?

Verkiezingsprogramma's

1. Conceptverkiezingsprogramma Provinciale Staten Utrecht